Projekt Dove Self-Esteem
Jest to działanie wynikające z przeprowadzonych przez firmę badań dotyczących poczucia własnej wartości u nastoletnich dziewcząt.
Okazuje się, że aż 81% polskich dziewczynek ma problem z samoakceptacją. To smutne zjawisko, któremu można przeciwdziałać, dlatego projekty takie jak ten są bardzo potrzebne i ważne.
Dziewczyna bez poczucia własnej wartości straci wiarę we własne możliwości i nie wykorzysta w pełni swojego potencjału.
Mam wrażenie, że bycie nastolatką w czasie, gdy ja miałam kilkanaście lat było łatwiejsze, chociaż może tylko mi się tak wydaje.
W każdym razie gdy wyobrażam sobie siebie jako współczesną nastolatkę, byłoby mi trudniej, biorąc pod uwagę bombardujące z każdej strony reklamy z idealnymi dziewczynami.
Jako osoba dorosła i świadoma wiem, że to poprawiane zdjęcia, a nad wizerunkami aktorów z reklam pracują całe sztaby specjalistów od wizerunku. Jednak ludzie otrzymują gotowy produkt w postaci spotu reklamowego z idealnymi postaciami i młodej dziewczynie trudno zaakceptować niedoskonałości, gdy widzi ten sztuczny, ale piękny obraz.
Więcej o projekcie możecie przeczytać na srstron marki Dove :)
Kolejny świetny projekt :)
OdpowiedzUsuńTeż tak uważam. Na stronie mnóstwo propozycji dla rodziców i nauczycieli :)
UsuńBardzo fajny projekt, oby więcej takich!
OdpowiedzUsuńpozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)
Ja też popieram takie inicjatywy :)
UsuńNaście lat to trudny okres w życiu człowieka.
OdpowiedzUsuńO tak, dlatego warto pomagać młodym ludziom w zrozumieniu świata :)
UsuńŚwietny projekt, mam nadzieję że przywróci nastolatkom wiarę w siebie. To najpiękniejszy wiek! :)
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że przekaz trafi do jak największej liczby dziewcząt :)
UsuńPopieram takie projekty.
OdpowiedzUsuńNiestety żyjemy obecnie w kulturze obrazu i SM, dlatego tak wiele nastolatek się porównuje. Jest to trudny temat, gdyż wartość siebie trzeba budować w dziecku już od urodzenia.
OdpowiedzUsuńZ tego powodu warto dołączyć do projektu :)
Usuńbrzmi kuszaco
OdpowiedzUsuńBardzo fajny projekt :)
OdpowiedzUsuńswietna akcja bardzo podziwiam
OdpowiedzUsuńWynika jak najbardziej z potrzeb :)
Usuńsupcio
OdpowiedzUsuńTeż miałam ,,z tym" problem... A może po części nadal mam.
OdpowiedzUsuńPopieram takie akcje.
Takie rzeczy siedzą w głowie. Niełatwo sobie z nimi radzić...
UsuńDoskonały pomysł na projekt.
OdpowiedzUsuńMarka DOVE może się poszczycić na prawdę świetnymi inicjatywami,które co jakiś czas organizuje :)
OdpowiedzUsuńTeż tak uważam. To kolejna świetna inicjatywa :)
Usuńfajny tekst
OdpowiedzUsuńdobry projekt
OdpowiedzUsuńSuper projekt! Chyba nawet na jakimś innym blogu też o nim czytałam :)
OdpowiedzUsuń